Bestelling
0 producten
0,00 euro
Mijn bestelling

Veelgestelde vragen Social Media Points

U vindt hier de meest gestelde vragen. Wordt uw vraag hieronder niet beantwoord? Neemt u dan gerust contact met ons op.


1. Wanneer verdien ik Social Media Points?

Nadat u bent aangemeld en ingelogd, kunt u in het Social Media Points dashboard een tweet of Facebook-bericht aanmaken. Hieraan wordt een speciale link toegevoegd. Zodra uw followers/vrienden op uw link klikken, en via onze website een bestelling plaatsen, krijgt u voor elke besteedde euro 20 Social Media Points. U ontvangt alleen Social Media Points over bestellingen die binnen 15 dagen nadat op uw link is geklikt worden geplaatst en worden afgerond. Dat wil zeggen dat de bestelling ook daadwerkelijk wordt uitgeleverd. Voor bestellingen die na plaatsing worden geannuleerd, geretourneerd of niet betaald worden, ontvangt u geen Social Media Points.

2. Verdien ik ook Social Media Points indien mijn link wordt geretweet of doorgestuurd?

Ja, u ontvangt ook Social Media Points indien uw link wordt geretweet of doorgestuurd.

3. Waartegen kan ik mijn Social Media Points inwisselen?

U kunt uw Social Media Points inwisselen tegen een waardebon of geld. De waardebon kunt u bij uw volgende bestelling gebruiken of aan iemand cadeau geven. Het is mogelijk om uw Social Media Points in meerdere waardebonnen op te delen.

4. Krijg ik over het volledige bedrag van de bestellingen Social Media Points?

Ja, u krijgt (na aftrek van eventuele kortingen en retouren) over het volledige bedrag van de bestellingen (inclusief verzendkosten en overige kosten) Social Media Points. Over cadeaubonnen ontvangt u geen Social Media Points.

5. Wordt het bedrag waarover ik Social Media Points ontvang afgerond?

Nee, u krijgt over het volledige bedrag Social Media Points. Bedragen worden dus niet naar beneden afgerond. Het aantal Social Media Points wordt afgerond op hele punten.

6. Wat is het verschil tussen mijn actuele en beschikbare saldo?

Uw saldo is na 31 dagen beschikbaar. Deze periode is bedoeld voor klanten die hun bestelling annuleren of (een deel daarvan) retourneren. U ontvangt Social Media Points over het totaalbedrag van de bestellingen na verrekening van eventuele retouren. Annuleert/retourneert een klant zijn of haar bestelling niet, dan ontvangt u na 31 dagen het volledige aantal Social Media Points. Het beschikbare saldo kunt u inwisselen tegen een waardebon of geld.

7. Hoe kan ik mijn Social Media Points inwisselen?

U kunt via het Social Media Points dashboard op elk gewenst moment uw Social Media Points inwisselen tegen geld of een waardebon.

8. Wat is het minimum bedrag dat ik kan laten uitkeren?

U kunt uw Social Media Points vanaf een bedrag van 10,- euro (2.500 Social Media Points) inwisselen voor geld. Voor waardebonnen geldt geen minimum bedrag.

9. Kan ik ook als bedrijf deelnemen?

Ja, u kunt ook als bedrijf deelnemen. Het bedrag van de waardebonnen is inclusief BTW, bedragen die u als geld laat uitkeren zijn exclusief BTW.

10. Hoe lang blijven mijn Social Media Points geldig?

Uw Social Media Points zijn drie maanden geldig en worden steeds verlengd zodra u nieuwe Social Media Points verdient. Mocht u gedurende drie maanden geen Social Media Points verdienen, dan sturen wij u 14 en 7 dagen voordat uw Social Media Points verlopen een e-mail bericht zodat u uw Social Media Points nog tijdig kunt inwisselen.

11. Hoe lang is een waardebon geldig?

Uw waardebon is na het aanmaken twee maanden geldig. Door uw waardebon op te waarderen, is het gehele tegoed opnieuw twee maanden geldig.

12. Krijg ik ook Social Media Points indien ik zelf via mijn link een bestelling plaats?

Nee, het is niet toegestaan om uw link voor eigen bestellingen te gebruiken. Social Media Points zijn bedoeld om u te belonen voor het werven van nieuwe klanten. Bij misbruik wordt uw link gedeactiveerd en raakt u al uw Social Media Points kwijt.

13. Hoe snel betalen jullie uit?

Wij betalen binnen maximaal 30 dagen uit. Waardebonnen zijn na inwisseling direct actief.

14. Moet ik over mijn inkomsten belasting betalen?

Als particulier dient u uw inkomsten op de aangifte inkomstenbelasting (resultaat uit overige werkzaamheden) op te geven. Bedrijven dienen de inkomsten in de winstaangifte op te nemen. Waardebonnen worden als korting verwerkt, hierover hoeft u dus geen belasting af te dragen.

15. Kan ik een waardebon in meerdere keren inwisselen?

Ja, het is mogelijk om een waardebon in meerdere keren in te wisselen.
Vragen?
Neem contact met
ons op via e-mail!

Uitgelicht

Artikel op voorraad
PRIJS: € 6,95
Home  |  Algemene voorwaarden  |  Privacy  |  Linkpartners  |  Pers  |  Contact
Copyright © 2018 Carls Group. Alle rechten voorbehouden. WonderVaas™ is onderdeel van de Carls Group.
Nederland  België  Europa             Omhoog ^